Wat doet de Medezeggenschapsraad?

De Medezeggenschapsraad (MR) geeft ouders en leerkrachten die bij de school betrokken zijn de mogelijkheid mee te praten over alles wat in en rond de school gebeurt. Zoals over de sfeer op school en de kwaliteit van het onderwijs. De MR-leden vertegenwoordigen de ouders en leerkrachten van de school.

Hoe kan ik meedenken?
De MR is van en voor zowel ouders als leerkrachten, dus laat gerust wat van je horen! Dit kunnen verbeter voorstellen en ideeën zijn, maar ook vragen, zorgen, klachten of complimenten. Alvast dank voor je betrokkenheid!

Hoe kan ik mee helpen?
De MR vergadert ongeveer zes keer per jaar. Deze vergadering is openbaar en wordt goed bezocht door ouders. Schuif gerust een keer aan. De vergaderingen worden aangekondigd in de nieuwsbrief van de school.

Hoe kan ik contact opnemen en waar vind ik meer informatie?

Je kunt de MR leden individueel aanspreken.
De notulen worden in het besloten gedeelte van de website geplaatst.

Wie zitten er in de medezeggenschapsraad:

Vanuit de ouders: David Stoll en Pieter Quaak

Vanuit het team: Maria Joosse en Fiona Grooters